Studia Podyplomowe Logistyka SGGW

Warunki rekrutacji

Warunki rekrutacji

  1. Rekrutacja na Studia Podyplomowe Logistyka jest otwarta dla wszystkich zainteresowanych.
  2. Kandydaci na Studia Podyplomowe Logistyka muszą mieć ukończone studia wyższe (dyplom przynajmniej na poziomie licencjackim lub inżynierskim).
  3. Przyjęcie na studia odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń oraz dokonania opłaty czesnego.
  4. Minimalna liczba uczestników dla uruchomienia edycji wynosi 20 osób.
    Informujemy, że w razie zgłoszenia się mniejszej liczby kandydatów w danym roku akademickim studia nie zostaną uruchomione.
    W takiej sytuacji uczestnicy rekrutacji otrzymają zwrot wszystkich dokonanych wpłat.
  5. Rekrutacja rozpoczyna się w maju bieżącego roku. Informację o zakwalifikowaniu na studia kandydaci otrzymają po zamknięciu listy przyjętych do 20 września.

 

Zgłoszenia na studia, należy dokonać przez system Internetowej Rekrutacji Kandydata (IRK) – kliknij poniżej.

Instrukcję rejestracji w Internetowym Systemie Rekrutacji możesz pobrać tutaj.

 

W Internetowym Systemie Rekrutacji należy uzupełnić:

    1. Podanie o przyjęcie na studia
    2. Zaakceptować oświadczenie RODO
    3. Dołączyć skan dyplomu ukończenia studiów wyższych wydany przez Uczelnię
    4. W przypadku obcokrajowców dodatkowo należy dołączyć tłumaczenie dyplomu na język polski

 

Po dokonaniu zgłoszenia w Internetowym Systemie Rekrutacji należy dokonać opłaty czesnego (szczegóły poniżej).

Skan dowodu dokonania wpłaty czesnego należy przesłać na e-mail: splogistyka@sggw.edu.pl.

Po dopełnieniu powyższych formalności sekretariat studiów poprosi o dostarczenie dokumentów w wersji papierowej – przesłanie pocztą tradycyjną lub dostarczenie na pierwszy zjazd lub złożenie osobiście na adres:

Wydział Ekonomiczny

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166

Budynek 3, pokój 109 

z dopiskiem na kopercie/teczce Studia Podyplomowe LOGISTYKA

Opłaty

Czesne za Studia Podyplomowe Logistyka wynosi:

– 4400 zł przy płatności jednorazowej (termin płatności: 20.09.2023 roku)

– 4600 zł przy płatności w dwóch ratach semestralnych po 2300 zł/semestr (termin płatności: I rata do 20.09.2023 roku, II rata do 15.01.2024 roku).

W ramach studiów nie pobieramy opłaty wpisowej.

 

Dane konta bankowego:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166

Bank Polska Kasa Opieki S.A.

Oddział w Warszawie

numer konta 71 1240 6003 1111 0000 4943 8060

z dopiskiem:

kod studiów 507-10-080100-W00156-99 SPLOGISTYKA, IMIĘ I NAZWISKO UCZESTNIKA

W przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie w tytule wpłaty odpowiednio: I rata, lub II rata, jeżeli opłata jest dokonywana w całości nie umieszczamy dodatkowych informacji.

 

Informacja dla osób, którym czesne pokrywa zakład pracy i potrzebują faktury.

1) Osoby, za które czesne opłacił zakład pracy, zobowiązane są w ciągu 7 dni od dnia zapłaty dostarczyć do sekretariatu studiów (splogistyka@sggw.edu.pl) informację z prośbą o wystawienie faktury za czesne. Na tej podstawie zostanie wystawiona przez kwesturę SGGW faktura dla zakładu pracy i wysłana listem poleconym. Faktury są wystawiane po dokonaniu wpłaty i przesłaniu dowodu wpłaty.

Podanie o wystawienie faktury (pobierz)

2) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnię faktury PRO FORMA, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy  sekretariatu: splogistyka@sggw.edu.pl. 

Podanie o wystawienie faktury PRO-FORMA (pobierz)

3) W celu wystawienia faktury pro forma lub faktury VAT, gdzie zarówno NABYWCĄ, jak i PŁATNIKIEM ma być Instytucja/Firma, należy przed uiszczeniem opłaty skontaktować się z sekretariatem studiów podyplomowych telefonicznie pod numerem: 22 593 42 60. Wymaga to uprzedniego podpisania dwustronnej Umowy o świadczenie usług edukacyjnych pomiędzy Instytucją/Firmą a SGGW.

Kontakt